fredag 30 mars 2012

Grönt är skönt


De sista självande timmarna på min låååånga föräldraledighet ägnas naturligtvis till denna härliga tröja! Och en eller annan kopp kaffe.

Jag funderar över hur mycket jag kommer att orka sticka när jag börjar jobba igen. Å andra sidan har jag nu en helt annan syn på behovet av nattsömn. Bra om den finns, men ärligt, jag har klarat mig utan bra nattsömn i över ett år nu, och visst går det ändå.




Tillägg : Någon uppmärksam läsare kanske undrar var barnet som jag är föräldraledig med, tog vägen i inlägget ovan. Jo, henne har jag ägnat 24/7 i mer än ett år, och dessförinnan dryga 9 månader i magen. Det känns jättebra att koppla av med stickning när hon sover om dagen, men framförallt känns det jättebra att börja jobba och lämna över 100% av allt ansvar till hennes pappa nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar